Reklama w internecie

Założenie strony internetowej firmy to za mało, aby przyciągnąć na nią potencjalnych klientów, poprawić jej wizerunek oraz zwiększyć obroty. Niezbędne w tym przypadku jest przeprowadzenie promocji strony WWW, a do tego celu można wykorzystać z bardzo dobrymi efektami wyszukiwarkę Google, która udostępnia pełną gamę usług marketingowych.

Reklama firmy w Google

Pozycjonowanie stron – SEO

pozycjonowanie stron w Google

Pozycjonowanie jest niewątpliwie najpopularniejszą odmianą reklamy w Google i jednocześnie najczęściej wybieraną metodą promocji online. Dzięki pozycjonowaniu stron można podwyższyć ich pozycję i jednocześnie poprawić widoczność. Pozycjonowanie polega na stałym prowadzeniu różnych akcji – dodawaniu artykułów na temat strony, opisów, tekstów Presell Pages, aby stworzyć wrażenie jej dużej popularności przez zwiększającą się liczbę linków. W efekcie pozycjonowanie stron sprawia, że adres strony pnie się w górę w wyszukiwarce i jest lepiej widoczny dla internautów. Teraz SEO jest stosowane zarówno przez małe firmy, jak i duże korporacje – to tania i skuteczna metoda e-marketingowa.

Google AdWords – linki sponsorowane

Reklama AdWords jest oferowana przez Google i polega na wyświetlaniu reklam w okienku wyszukiwarki. AdWords działa od razu w przeciwieństwie do pozycjonowania, które wymaga więcej czasu na pojawienie się efektów. Jednocześnie to metoda skuteczna, chociaż ze względu na oznaczenie wpisów jako reklama nie wyróżnia się aż tak wysoką efektywnością działania jak pozycjonowanie.

Mapki Google

Dzięki mapkom Google nie tylko można błyskawicznie zobaczyć praktycznie każde miejsce na Ziemi, ale również skutecznie się promować. Poprzez mapki Google można oznaczyć lokalizację firmy i przyciągnąć lokalnie klientów, którzy poszukują określonych produktów lub usług.

Google Merchant Center

To usługa skierowana do właścicieli sklepów internetowych. Na podstawie narzędzia AdWords umożliwia reklamowanie produktów w wyszukiwarce Google. Po wprowadzeniu nazwy produktu do wyszukiwarki klient od razu widzi ofertę w sklepie w bocznym okienku.

Rekomendacje Google

Bazują na serwisie Google+, który pozwala na dodawanie plusów różnym stronom internetowym. Te strony, które mają dużą liczbę plusów, są lepiej promowane, ponieważ podnoszą ich wartość.

Opracowanie: J. Karwowski http://pozycjonowaniekatowice-top1.pl